środa, 14 marca 2012

Szczecin czyta


Ostatnio, całkiem przypadkiem, trafiłam na stronę http://www.szczecinczyta.pl/. Jak z większością spraw w naszym mieście - zupełnie nie miałam świadomości, że coś takiego funkcjonuje. Facebook jednak, mimo różnych zagrożeń - serwuje także pozytywne treści.
Jeśli ktoś czyta, lubi książki i żywo interesuje się kulturą piśmienniczą zapewne zajrzy na tę stronę. Jest tam bowiem wszystko, co szczecińskiego mola książkowego może interesować. Można na przykład prześledzić kalendarz wydarzeń ściśle związanych z czytaniem książek i wybrać się na którąś z proponowanych imprez. Ja osobiście zastanawiam się nad III KIERMASZEM KSIĄŻKI UŻYWANEJ, który ma się odbyć 31 marca w Pleciudze. Szczecin czyta poleca również książki, także te związane ze Szczecinem bądź napisane przez szczecinian. Oprócz tego, proponuje miejsca, w których można poczytać (nie tylko w bibliotece - dodam), a także podyskutować.
Stron polecających szczecińskie kluby czy restauracje jest wiele. Cieszy mnie zatem, że ktoś pomyślał o stworzeniu strony dla szczecinian czytających i poszukujących duchowej strawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie na stronie Miasta Pudełek. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się ze mną swoim zdaniem, wyrazisz opinię o poście, a może wskażesz inną, ciekawą perspektywę :) Do miłego następnego ;)