czwartek, 7 maja 2015

Wyzwanie Miasta Pudełek - poznaj szczecińskich pisarzy




Z początkiem maja Miasto Pudełek podejmuje nowe wyzwanie. W tym miesiącu postanowiłam przeczytać przynajmniej jedną książkę, któregoś ze szczecińskich pisarzy. Uwielbiam czytać książki, ale wygospodarowanie czasu na lekturę jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Ciągle walczę sama ze sobą, szukam sposobu na lepszą organizację i walkę z typowym zmęczeniem po pracy. Stąd postanowiłam, że majowym wyzwaniem będzie zmierzenie się z chaosem organizacyjnym i eksploracja Szczecina pod kątem literackiego życia – przed Wami nie mogę przecież dać plamy ;)

Przede wszystkim chciałabym przeczytać książkę kogoś, o kim jeszcze nie słyszałam albo kogo nie czytałam, bo nie miałam przekonania (nigdy na przykład nie zdecydowałam się na publikacje Moniki Szwai, z góry oceniając je jako „lekkie, łatwe i przyjemne”). Ważniejszy więc dla mnie jest tym razem szczeciński kontekst niż moje preferencje czytelnicze.

Mam wielką nadzieję, że dołączycie do wyzwania Miasta Pudełek i spróbujecie znaleźć czas, by zapoznać się z naszą szczecińską literaturą. Na szybko, z marszu podaję kilka nazwisk dla osób, które w tym temacie nie mają kompletnie rozeznania: Artur Daniel Liskowacki, Dariusz Bitner, Alan Sasinowski, Monika Szwaja, Inga Iwasiów, Andrzej Te, Piotr Michałowski. Oczywiście w ramach wyzwania mam zamiar tę listę poszerzyć, czym mam nadzieję zbuduję większą świadomość literackiego życia Szczecina.


Powiązane posty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie na stronie Miasta Pudełek. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się ze mną swoim zdaniem, wyrazisz opinię o poście, a może wskażesz inną, ciekawą perspektywę :) Do miłego następnego ;)