poniedziałek, 2 marca 2015

1 Wyzwanie Miasta Pudełek - odwiedź szczecińskie muzea



Zgodnie z zapowiedzią wraz z początkiem miesiąca Miasto Pudełek rzuca wyzwanie. Chcę zmotywować siebie, ale również Was do pogłębiania wiedzy o Szczecinie. Zależy mi, na tym, żebyśmy wspólnie aktywnie poznawali nasze miasto pod każdym możliwym kątem. Mam nadzieję, że comiesięczene wyzwanie zminimalizuje ilość postów o charakterze wyłącznie teoretycznym, a już wkrótce Miasto Pudełek będzie czynnie promowało Szczecin i region.


Uzmysłowiłam sobie ostatnio, że słabo znam nasze szczecińskie muzea. Jeszcze w liceum bywałam często w Muzeum Historii Szczecina oraz w Muzeum Narodowym, ale tylko i wyłącznie po to, żeby uwieczniać na papierze eksponaty. Dlatego postanowiłam, że muszę koniecznie nadrobić zaległości. W związku z tym marcowe wyzwanie Miasta Pudełek polega na:

  • ustaleniu liczby i lokalizacji szczecińskich muzeów
  • wybraniu przynajmniej jednego obiektu z listy i odwiedzeniu bądź wystawy czasowej, bądź stałej

Pod koniec miesiąca zamierzam opowiedzieć Wam o tym, jak sprostałam temu wyzwaniu. Oczywiście gorąco namawiam Was do wspólnych eksploracji i dzielenia się efektami swoich działań. Poznajmy lepiej Szczecin :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie na stronie Miasta Pudełek. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się ze mną swoim zdaniem, wyrazisz opinię o poście, a może wskażesz inną, ciekawą perspektywę :) Do miłego następnego ;)