niedziela, 3 marca 2013

Vagarowicze Baltic Tour: luty


Dzisiaj słów kilka na temat lutowych dokonań Vagarowiczów. Trwa batalia o pozyskanie funduszy na całą wyprawę. Projekt młodych szczecinian można wesprzeć na Polak Potrafi. Do końca akcji zostało dwadzieścia siedem dni. Na chwilę obecną stan konta jest zerowy, jeśli zatem uważacie, że warto im pomóc, możecie jeszcze to zrobić.

Źródło: Polak Potrafi

Warto pamiętać, że jednym z priorytetów vagarowiczowskiej akcji jest pomoc w spełnieniu marzenia dziecka objętego wsparciem Fundacji Mam Marzenie. Stąd nieoczekiwana współpraca Vagarowiczów i Wujka Krzysia – twórcy ręcznie wykonywanych naszywek. Ma ona polegać na sprzedaży aplikacji z logo Vagarowiczów, z której dochód ma trafić na konto Roksany – podopiecznej Fundacji Mam Marzenie. Zainteresowanych szczegółami odsyłam na bloga Vagarowiczów.

Źródło: Wujek Krzysiu na Facebook'u

Oprócz tego vagarowiczowską inicjatywą zainteresowało się Moje Miasto Szczecin. Szóstego lutego opublikowano wywiad z Olą i Krzysztofem, przybliżający szczegóły ich wspólnego projektu.

Źródło: Moje Miasto Szczecin

Czekam z niecierpliwością, co przyniesie marzec. Mam nadzieję, że jakiś przełom, bowiem termin wyprawy coraz bliżej. A jeśli ktoś jeszcze nie wie o co chodzi w całym zamieszaniu z Vagarowiczami, to odsyłam do źródła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie na stronie Miasta Pudełek. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się ze mną swoim zdaniem, wyrazisz opinię o poście, a może wskażesz inną, ciekawą perspektywę :) Do miłego następnego ;)